14 Ekim 2016 Cuma

Kot elbiseyi kopyaladım :)

Aliexpress benim bayılarak alışveriş yaptığım bir yurt dışı alışveriş sitesidir. Hatta hiçbirine de ona verdiğim değeri vermedim ben.Çünkü mevzu sadece kıyafet değil doğru aramayla aklınıza gelebilecek herşeyi bulabiliyorsunuz. Kısacası müptelasıyım :)

Neyse yine böyle site turunda jean elbiselere bakarken bu modele bayıldım . Ama son 2 yıldır iyice artan varislerimden utanıyorum ve kısa elbiseri yazın giyemiyorum.Durum böyle olunca elbiseyi etek boyunu uzatarak birebir kopyaladım :)

Bu haline bayılarak kullandım ve neredeyse tüm yaz üzerimdeydi :]











3 yorum:

  1. Çok beğendim canım aynı hazır gibi duruşu var ayrıca çokta yakışmış.

    YanıtlaSil
  2. Çok beğendim harika olmuş eline sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel elinize sağlık

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...