31 Ekim 2015 Cumartesi

Saks mavi kokteyl elbisesi

Buradaki maksi elbisenin üst modelini sevince bir tanede kısa modelini yapayım dedim . Üst kalıbı burda dergisi 06\ 2013 sayısının 109 numaralı modelinden ve alt kalıbı ise  burda dergisinin 11 \ 2012  sayısının 122 numaralı modelindendir.. Bel vurgusunu biraz daha kuvvetlendirmek içinde bel kısmına bel bandı ekledim. Saks maviyi severdim böyle bayıldım :))

Kombinlenmiş fotolarını ayrıca paylaşacağım.Zira hepsi çok uzun olacaktı :)


Yaka detayları



Ön bedenin arkasında telalar görülüyor ama giyince gözükmüyor:) Aslında astar yapabilirdim elbiseye ama kumaşı kalın bir scuba astar fazla olur diye eklemedim.


Ortadan gizli fermuarla kapanıyor


Bu da yürüyüşü kolaylaştıran kapalı yırtmacı


2 yorum:

  1. Bu renge bayılırım. Yine harika olmuş canım. Eline sağlık sevgiler....

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bir elbise olmuş:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...