29 Eylül 2014 Pazartesi

nasıl yapılır ? volanlı etek

Malum volanlı eteklerin nasıl yapıldığını anlatmayan blog arkadaşım kalmadı.Ancak olurda duymayan sağda solda kalmış 1-2 kişi varsa onlara faydalı olayım diye bahsedeyim istedim.


Bu tarz volanlı eteklerde volanı yukarıdan vermek büyük risk arz ediyor.Zira sizinde benim gibi vurgulamaktan çekindiğiniz bir büyüklükte kalçalarınız varsa volanı kalça bitiminden başlatmak akıllıca bir yaklaşım olur :) Yoksa marul bir görüntüye sahip olmanız zor değil :)
 Kalem etek kalıbımızın kalçamızın bitiş noktasına kadar olan kısmını kullanıp dikiyoruz. Belini de bu kez kolaylık olsun diye lastikle çevirdim. Ancak benim kumaşım esnekti, sizinki değilse fermuar tercih edin.

Volanı ise şekildeki gibi bir tam daire kesip etek ucuyla birleştiriyoruz. Volanın gerçekten hacimli durmasını istiyorsanız daha öncesinde benim gibi telalayın yoksa süper havalı durmuyor.Kenar bitişini ise elimdeki hazır saten biyeyle yaptım (kloş eteklerdeki gibi). Yürürken etek ucundan parıldıyor :)Ama keşke renkli kullansaymışım diyorum :)


Kolay gelsin :)


7 yorum:

  1. ellerinize ve anlatımınıza sağlık:) en çok o biye detayını sevdim ben:)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel ve temiz olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tertemiz olsun diye çok uğraştım ama :)teşekkürler

      Sil
  3. çok şık olmuş canım, ellerine sağlık ;))

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş güle güle kullanın!...saten biye fikri de çok iyiymiş... aylar önce biçip şu anda yerini bile bilmediğim çok hoş deri görünümlü fuşya renkli bir kumaşım vardı... sizin eteği görünce onu bir an önce bulup dikesim geldi... :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...