16 Mart 2014 Pazar

Son günlerde

Fena halde kürklere takmış durumdayım.Tüm işkencesine rağmen belki hiç giymeyeceğim bu kürk yelekleri diktim.Bu ilki.Bordonun hem flaşlı hem flaşsız fotosunu koydum.Yumuş yumuş bir şey oldu.



Buda diğeri.İtiraf edeyim ki bunun kürkü daha kaliteli duruyor.


Buda eşimin tişört bedenini kalıp olarak kullanıp diktiğim salaş tayt üzeri kazağım.Kazak dikmek sandığım kadar zor değilmiş.Ya da en azından bu öyleydi. 


Burada ne yapsam acaba diye sorduğum kumaşımdan tayt yaptım. Deri gibi bir görünümü olsa da fotoğrafta ancak bu kadar oldu.


Şimdilik benden bu kadar. Kombini de olur tabi.

11 yorum:

  1. hepsi birbirinden güzel olmuş. ellerine sağlık. :) . kürklere bayıldım. GÜLE GÜLE GİY. :9

    YanıtlaSil
  2. canım iyi günlerde kullanmanı dilerim, ellerine sağlık.
    Bugün moral olsun diye eşimle 'Sevimli Canavarlar Üniversitesi'izledik..
    Sulley'nin kürkünü çok beğenmiştim ama seninkiler daha da güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy teşekkür ederim beni çook mutlu ettin :))

      Sil
  3. ellerine sağlık, özellikle ikinci yelek çok hoş <3

    YanıtlaSil
  4. bende bazen giymeyeceğimi bile bile dikiyorum :) ama harika duruyor kürkler hava ısınmadan mutlaka giyilmeli bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet beğeniyorum dikiyorum ama giyebilecek or
      tam yok ki teşekkürler

      Sil
  5. Eline sağlık canım hepsi çok güzel olmus

    YanıtlaSil
  6. Merhaba ellerinize sağlık çok güzel olmuş diktikleriniz, özellikle de kürk yelekleri çok beğendim bende kürk aldım ama dikmeye cesaret edemiyorum elimde bekliyor kumaş kürk dikmenin dikkat edilmesi gereken püf noktaları varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çekinmeni gerektirecek tek durum etrafa dağılan tüyler ama çokda can sıkıcı değil.Katlanılabilir bence.Dikişi makinayı hiç zorlamıyor hatta penye dikiminden çok daha kolay.Tek dikkat ettiğim nokta iğnelerken ve dikerken mümkün olduğunca tüyleri aradan alıp tüylerini değilde dipteki kumaşı dikmek.Sonrasında dikişin içinde kalan tüyleri tığla dışarı çıkarıp dikişi kamufle etmek. kolay gelsin

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...