9 Şubat 2013 Cumartesi

mimlendim

Sevgili blog arkadaşım terzi mankeni beni mimlemiş. Kendisine tekrar teşekkür ederim beni düşünüp değer verdiği için :-) 
*Hobi ve fobileriniz neler?
En büyük hobimi dikişlerimi sizinle paylaşiyorum, isterdim size buradan bir ton yalan yanlış hobi sayayım  ama şu sıralar en büyük hobim boşboş hiçbirşey yapmadan oturmak :-) Fobim ise yanlızlık, birgün yapayanlız kalma düşüncesi bile beni mahvediyor .
*Ne tarz müzikler dinlersiniz ?
Sallanmamı sağlayan, ayağımla ritim tutmama neden olan her türlü müziği severek dinlerim.Müziğin bana enerji vermesini seviyorum :-) 
*Son günlerde nasıl vakit geçiriyorsunuz ?
Boş zamanlarımda boş boş bakarak :-) 
*Hobilerinizin sizin için önemi nedir ? Yangında ilk kurtarılacaklar listesinde midir ?
Piskinciğimden (benim birtanecik kuşum ) sonra singerciğim geliyor :-) 
*En son hangi filmi izlediniz ,kitabı okudunuz ?
Yüreğim seni çok sevdi Canan Tan, romantik duygusal açıdan hassas dönemimdemiydim bilmiyorum ama gözyaşları içinde okudum :)
Babasının oğlu ( that's my boy ) adam sandlerdan bir komedi.
*Hangi renk ?
Dünya çok renkli ve bir tanesine ayrıcalık tanımak diğerlerine haksızlık olur.Uyum olduğu sürece hepsi mükemmel.( Tipik terazi işte uyum hastası )
*Yaz mı kış mı ?
Ben kat kat giyinmekten nefret eden birisi olduğum için soğuktan donsamda ince giyinir ve soğuğa kızarım :)Benim hiçbir zaman suçum olmaz :) Ben bana enerji veren şeyleri sevdiğimden ısı enerjisinden dolayı  
yaz :)
*Bilgisayarı açtığınızda ilk ne yaparsınız ?
Herşeyden önce Laçin tenelin sitesine bakarım yeni paylaşımı var mı diye bayılıyorum paylaşımlarına.
* Blog açmaya nasıl karar verdiniz?
Ben dikiş konusunda bildiğim herşeyi internetten öğrendiğim için bir yerlerde benim gibi ''acaba nasıl yapılır ki ?'' diye düşünen birilerinin olabileceğini düşündüm.
* Pazar günlerini sever misiniz ?
Aslında hayır ama barışmaya çalışıyorum.Yani hafta sonu yapmam gereken tüm sevimsiz işleri pazarın akşam saatlerine bırakıp düşünmemeye çalışıyorum :) Sanırım işe yarıyor :)
* En sık tükettiğiniz kozmetik ürünü ?
Göz altlarım eroinmanmışım gibi durduğundan  göz altı kapatıcısından vazgeçemem.Issız adaya düşsem yanıma alacağım üç şeyden biri :) Ben max factor kullanıyorum ve memnunum.

Cevaplardan sonra kimseyi zorlamak istemem ama  sorulara verecek özgün cevabı olanlara gönderiyorum :)







1 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim yanıtladığınız için :) oldukça samimi cevaplar vermişsiniz keyifle okudum :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...