3 Ekim 2012 Çarşamba

askılı etek

Burda dergisinin ağustos 2012 sayısında çocuk modeli olarak verilen etek.Ben askıları çok sevince kendime uyarladım.Eteğin kumaşı biraz tok bir jarse.Hal böyle olunca ince jarse kumaşlar gibi zorlamadı.Eteğin beline arkada lastik çalıştım ve ilk defa ilik açtım.Gerçekten çok kolaymış ama beni hep korkutmuştu :))


Yorumları sorarsanız'' İlkokul öğrencisine benzemişsin'' ve eşimden gelen yorum '' Etek güzelde sanki çocuk eteklerinin modeline benziyor '' Bilmiyor ki zaten öyle :)))



6 yorum:

  1. Ellerine sağlık bende görünce dikmeyi düşündüm yalnız değilsin bu konuda:) son zamanlarda çocuk kıyafetlerinde hep diğerlerinden daha güzel şeyler oluyo :)
    Çok beğendim güle güle kullanman dileğiyle..

    YanıtlaSil
  2. ellerıne saglık az bıraz daha kısasından bende ıstıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Bence tatlı şirin olmuş fiziğine de gitmiş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Çok şirin olmuş =)
    İçimizdeki çocuk hep canlı kalsın diye arada onuda ödüllendirmek, şımartmak lazım diymi ama=)

    YanıtlaSil
  5. sonuççok tatlı olmuş.Güle güle giyin.

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş ayakkabısızda çekseniz birkaç resim ben boy ufak birazda

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...