7 Mart 2012 Çarşamba

deri detaylı etek

Önceki postumda bahsettiğim eteğimi bitirdim ve hemen giydim. Sizler için birde fotoğrafladım.


 Kolyemin uymadığını biliyorum ama bu yeni aldığım kolyeyi o kadar çok seviyorum ki uysa da uymasa da bugünlerde hep onu takıyorum :))) Ne yapayım ben takıntılı biriyim :))


Model burda dergisi ocak 2012 den 104 nolu model. Düz kalem etek kalıbı. Ön 3 parçayı birleştirince evde  var olan deri baskıyı ütü yardımıyla kumaşa sabitledim . Sonra da arka parçalarla birleştirdim .Aslında zemini renkli kumaştan çalışmak çok daha şahane bir fikir olabilirdi ama ben cesaret edemedim böyle çok yönlü kullanıma sahip olur gibi geldi :))




Eteğin arkasına deri baskı çalışmayıp zeminde kullandığım krep kumaşı kullandım.

8 yorum:

  1. Bence çokk başarılı oldukça şık bir etek olmuş.Keyifle kullanın.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. Sonuç çok güzel.. Beyıldım. Bak dergiden nasıl farklı durmuş. Dikilmişini görmek çok başka. Ellerine sağlık. Ben nezaman senin gibi dikmeye zaman bulacağım :)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,
    Elinize sağlık.Güle güle iyi günler de giyin:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. zeynep ;çok teşekkür ediyorum:)
    suhuba;teşekkürler umarım en yakın zamanda vakit bulursun çünkü çok güzel şeyler çıkıyor ortaya. şimdi senin diktiğin temmuz sayısındaki etekte gözüm:)
    sevalce lezzetler ; teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmş iyi ki heryerini deri yapmamışsın.. güle güle giy..

    YanıtlaSil
  6. modavesaire ; demekki aynı taraftan bakıyoruz :))

    YanıtlaSil
  7. Ben de bu eteği çok sevdim,ellerine sağlık,hepsi biribrinden başarılı :)

    YanıtlaSil
  8. özgür ; teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...