14 Şubat 2012 Salı

sevgililer gününüz kutlu olsun :))

Herkesin sevgililer gününü caaanı yürekten kutlarım. Sevdiklerinizle geçireceğiniz nice mutlu günler diliyorum.
 Gün içerisinde genel olarak baktığımızda değişik yorumlar gördüm. İnsanlık aleminin erkeklerini ben 3 'e ayırdım ;

İlk grup sevgiyi doruklarda yaşayıp sorgusuz sualsiz günü kutluyor. Birbirlerine değişik hediyeler alıp nasıl daha romantik zaman geçiririz diye hesap yapıyorlar . Sadece mutlu olmanın peşinde .Tabiki kızlar :) Çünkü herşey erkekten beklendiği için erkek daha fazla romantizm yaratmanın çabası içinde ve bunu en ekonomik nasıl kurtarırızın peşinde , en önemli kısım ise bunu partnerine çaktırmamak :))

İkinci grup ise her özel günde yapılan gibi '' ne gerek var canım, sevgi bir güne sığar mı ben seni hergün seviyorum bunlar batılıların dayatmaları  veya ekonomiyi  canlandırma politikaları, ayıp canım ''diye  eşlerini avutan kısım. Kesinlikle özel bu günlere her zaman karşı olan grup. Sizi saygıyla karşılıyorum ancak böyle bir gün ilan edip 13 şubat veya 15 şubatta  veya herhangi başka bir günde özel bir kutlama yapıyorsanız :)) Aksi taktirde sizi de üçüncü gruba dahil ediyorum :))
Üçüncü grup ise kesinlikle bir neden açıklamaya ihtiyaç bile duymaksızın diğer tüm özel anlamı olan günleri önemsemeyip inkar yoluna gidenler veya  unutanlar. Sizi eşlerinize havale ediyorum onlara da sonsuz sabır ve hoşgörü diliyorum :))

Benim naçizane fikrim ise bunu sadece ilişkiyi canlı tutan bir heyecan olarak görmeniz. Malum tüm danışmanların söylediği gibi ilişkiyi monotonluktan kurtarmak gerekir ya işte bu da sadece bir fırsat . Altında ve arkasında başka şeyler aramadan tadını çıkarmanızı isterim .Bol sevgili günler :))

3 yorum:

  1. Çok güzel bir tespit :) bu durumda benim kocam 2. gruba mı giiriyor :)

    YanıtlaSil
  2. Harika... Paylaşımlarınız için tebrikler ve teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  3. teşekkür ederim :) içimden geçenleri paylaşıyorum

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...